63 348 läst ·
110 svar
63k läst
110 svar
Våtrumsmatta, fuskar hantverkaren?
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Är detta ett våtrum, eller bara en toalett/tvättstuga?
oavsett vilket så är det ju sanslöst fel, men värre om det är i ett badrum.
Mattan är med stor sannolikhet inte lämplig att ha som underlag för kakel överhuvudtaget.
oavsett vilket så är det ju sanslöst fel, men värre om det är i ett badrum.
Mattan är med stor sannolikhet inte lämplig att ha som underlag för kakel överhuvudtaget.
Det är badrum.
Hade tänkt försöka själv, men har så mycket annat att göra också på detta projekt och jag är sjukt ohändig då det kommer till sånt här.
Men då var det som jag misstänkte. Ska se om det går att lösa. (Vill inte göra mig ovän med "firman" jag lejt då de har ett annat jobb här också som ser ut att bli riktigt bra, samt ett riktigt bra pris.)
Hade tänkt försöka själv, men har så mycket annat att göra också på detta projekt och jag är sjukt ohändig då det kommer till sånt här.
Men då var det som jag misstänkte. Ska se om det går att lösa. (Vill inte göra mig ovän med "firman" jag lejt då de har ett annat jobb här också som ser ut att bli riktigt bra, samt ett riktigt bra pris.)
Redigerat:
Det brukar bli billigt om hantverkaren är inkompetent och fuskar. Låt dom inte göra några eljobb.H Hand Fallén skrev:Det är badrum.
Spännande och läskigt på en och samma gång!H Hand Fallén skrev:Det är badrum.
Vad för "annat" arbete utför dem också? Kan man få se foton på det också? Har de ens våtrumscertifikat?
Många verkar tycka det är allvarligare än jag trott. Men det kommer ju ett skikt till utanpå, så någon större katastrof lär det väl inte vara. Undrade mest om det var ok enligt regler och god "yrksesmannased" eller vad man säger.