Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 389 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 389 inlägg
Det beror på vilka blandarfästen och brickor du tänker använda, tänker du vatettes runda som inte har skruvar så måste du såklart köra deras med gängat utstick.
Väljer du traditionellt blandarfäste och brickor med skruvar så slipper du köpa/hyra specialverktyg med LKs.
Väljer du traditionellt blandarfäste och brickor med skruvar så slipper du köpa/hyra specialverktyg med LKs.
Redigerat:
A Amby skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske var det vår kära Krilleman du tänkte på. Men absolut inga problem att ha vatettes bockstöd, som sagt, beror på hur du vill fästa blandaren, är ju snyggt med dom gängade faktiskt. Men då behöver du köpa eller låna deras kapverktyg, så du vet
Jag kör med LKs system fram till vägg där jag kör Vatette system V6 (Väggbockstöd, fixtur och kopplingsbricka). Bra att slippa onödiga skruvar genom tätskiktet vid blandare.
System v6 är också suveränt iom att du kan slippa fula fördelarskåp och göra fördelningen i tex badrumskommoden.
Kapverktyget går att hyra på tex. Hygglo (jag köpte mitt på Ahlsell och hör häpna - till under halva priset för vad hornbach skulle ha
)
System v6 är också suveränt iom att du kan slippa fula fördelarskåp och göra fördelningen i tex badrumskommoden.
Kapverktyget går att hyra på tex. Hygglo (jag köpte mitt på Ahlsell och hör häpna - till under halva priset för vad hornbach skulle ha
Klicka här för att svara