Hej, går i byggtankar och funderar då om det lönar sig att sätta upp Västkustskiva på en kåk gentemot traditionell väggbygge?

Dels ur isoleringssynpunkt, men även i inneklimat.

Anledningen att jag funderar är att huset står vid en sjö och alltså rätt fuktig omgivning.

Jag vill ju slippa fuktkänsla inne om det påverkar på något vis.
 
S
du menar endast västkustskiva?
 
Ja det är väl istället för utvändig skiva så att säga
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.