Hej, går i byggtankar och funderar då om det lönar sig att sätta upp Västkustskiva på en kåk gentemot traditionell väggbygge?
Dels ur isoleringssynpunkt, men även i inneklimat.
Anledningen att jag funderar är att huset står vid en sjö och alltså rätt fuktig omgivning.
Jag vill ju slippa fuktkänsla inne om det påverkar på något vis.