Byggveteran
· Stockholm
· 340 inlägg
Byggveteran
· Stockholm
· 340 inlägg
Hoho?
Hej, en diskho slits, så är det. Den kommer få repor och inte alls va lika porrig som den va när du köpte den, jag har en tapwell black chrome, kan väl säga att den ser använd ut, vilket jag förväntade mig, vårdare jag den mer än min gamla vanliga vask, nej.
Tror dock man ser allt lite mer på vaskar som har olika nyanser
Byggveteran
· Stockholm
· 340 inlägg
Tack. Att den får patina och slits på ett förskönande sätt är bara en fördel. Orolig för typ kemisk påverkan och slitage som förfular, fattar att det är upp till betraktaren men kanske kan förstås ändå. Förstår det tex som att det ofta är en rostfri vask som behandlas på nåt vis, kunde kanske bli så att det rostfria lyser igenom efter en tid vad vet jag?
Medlem
· Blekinge
· 11 701 inlägg
Jag har svårt att fatta att en diskho kan vara porrig överhuvudtagetL Lopex skrev:Hej, en diskho slits, så är det. Den kommer få repor och inte alls va lika porrig som den va när du köpte den, jag har en tapwell black chrome, kan väl säga att den ser använd ut, vilket jag förväntade mig, vårdare jag den mer än min gamla vanliga vask, nej.
Vi funderar på precis samma sak. Hur gick det för dig? Blev det en mässingsho? ...hur ser den ut idag?D Daniel Barnaniel skrev:
Undrar samma sak, funderar på en Tapwell i mässing!
Klicka här för att svara