Hej
var inne på Byggmax idag o köpte reglar, då sade försäljaren att dom ska få in godkända våtrumsskivoe i sortimentet inom någån vecka, kommer inte ihåg fabrikatet med det började med W och var 3 bokstäver.

Finns det någon som har koll? Är det lönt att vänta på dom eller ska man köpa på Beijer?

Mvh Håkan
 
Wedi? iofs 4 bokstäver.....

Sådana har vi i vårt nya badrum.

Jag tror de flesta nya skivor är likä'rdiga. Jag skulle köpa de som finns. eller vilken feature har de på byggmax som de andra inte her?
 
Troligen billigare?
 
Åsa76 skrev:
... vilken feature har de på byggmax som de andra inte her?
Ett lägre pris? :)

Edit:
Attans, Rikard han före.
 
Ok, jag väntar till dom kommer in så får jag kolla pris m.m

//Håkan
 
Kollade igen med byggmax - samma leverantör som till dom vanliga gipsskivorna, leverans datum satt till V37.

//Håkan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.