L formad? Hur menar du då?

Nån som har nått tips vart de finns nån hylla som skulle passa? Kolla lite på ikea o ingen såg riktigt ut som att de passa...

Rickard.
Blå tycker jag skulle bli bättre (vet inte vad jag tycker om att kakel på tapet, litar inte på tapetlim) . Hyllan är nog bäst som ett litet diy projekt när tid finns och du bott in dig så du vet vad du vill ha.
Behöver inte vara svårare än köpta konsoler och stavlimmat/hobbyskiva som är kapad till rätt form och storlek.

A abel48 skrev:
Det med extra skåp har vi funderat på men blir inte riktigt bra heller med takanslutningen där...
Men en sån kakel list sätter man den innan kaklingen då?
Vet inte om de blir snyggast o avsluta vid blå eller gul linje...[bild]
V Villa1949 skrev:
Jag röstar på blå. Här ser du ungefär hur det kan se ut med en list och kakel som fortsätter ut. Dock är detta vårt hörn, men utseendet påminner nog om hur det skulle bli hos er gissar jag.
Avstickare kanske men såhär gjorde vi i vårt kök om du nu har möjlighet att fortsätta med kakel upp till taket.

• Köksmiljö med kakel i mörkt utförande som fortsätter upp till taket, med en grön köksassistent på bänkskivan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Loppz och 3 till
  • Laddar…
BirgitS
Tack så mycket för alla idéer . Vi kör med blå linje nu och så får vi se om de blir nån hylla över senare.

Mvh Anders

• Gilla
Rickard.
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
Hade kört gula alternativet om jag tvingades välja mellan de två men hade jag själv fått välja hade jag kört efter den lodräta blå linjen men gått rakt upp mot taket.

Med ert blå alternativ får ni en värdelös smutssamlarkant.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.