Hej!
Jo då är allt förutom panel på plats. Reglar, isolering, duk läkt och nu skall panelen på, (fy fan vilket jobb det varit). Men frågan är, var börjar man? vid fönster eller vid knuten? Så att det inte blir snett, är ett hus från 45 så det är inte en rak linje i hela huset. Eller tips på länk där man ser hur man skall göra.
skall börja spika panel i morgon så jag hoppas på svar då jag känner att både jag och pojkvän tänker lite fel ibland.
mvh// f b
jo det kan vi nog göra men skall jag då börja vid en knut och jobba mig förbi fönster. vid sista knuten skall jag då såga av/dela panelen så den är lite större/ smalare uppe eller nere. hm??