Är det någon som testat/valt belysning i sina kökslådor? Skulle ni i så fall rekommendera det?
Med tanke på att lådorna numera är fullutdrag så känns det som att man får bra översikt även utan belysning, men ville dubbelkolla era erfarenheter
.
Med tanke på att lådorna numera är fullutdrag så känns det som att man får bra översikt även utan belysning, men ville dubbelkolla era erfarenheter
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stygg töntvarning där!
När tänker du själv att det skulle kunna komma till nytta?
Har man tänt i köket när man jobbar där lär inte belysning i lådorna göra någon väsentlig skillnad. Skrytfaktorn är väl minst sagt tveksam. Låter som pengar i sjön.
Du verkar sunt skeptisk redan i din fråga så jag tror att du redan har svaret egentligen. Mitt råd är: lägg pengarna på annat.
//Ronnie
När tänker du själv att det skulle kunna komma till nytta?
Har man tänt i köket när man jobbar där lär inte belysning i lådorna göra någon väsentlig skillnad. Skrytfaktorn är väl minst sagt tveksam. Låter som pengar i sjön.
Du verkar sunt skeptisk redan i din fråga så jag tror att du redan har svaret egentligen. Mitt råd är: lägg pengarna på annat.
//Ronnie
Det som jag är lite förvånad över är att Ikea tagit med det i sitt nya sortiment, och jag känner ju inte direkt att de brukar erbjuda överdrivet mycket onödiga gadgets till sina kök, så kanske de hade en tanke med det...
Jag kan se flera tillfällen där det är nyttigt.
Vi har bra arbetsbelysning när man lagar mat i köket, annars inte och då är det mörkt i skåp och lådor. Jag kan väl tycka att behovet är mindre i bestickslådorna men större i tex hörnskåpen där det alltid är becksvart.
Det borde gå att bygga denna belysning väldigt billigt idag.
Vi har bra arbetsbelysning när man lagar mat i köket, annars inte och då är det mörkt i skåp och lådor. Jag kan väl tycka att behovet är mindre i bestickslådorna men större i tex hörnskåpen där det alltid är becksvart.
Det borde gå att bygga denna belysning väldigt billigt idag.
Klicka här för att svara