Gissar original -51. Tapet på spänd säckväv typ?
Är det något att bevara?
Jag gillar konceptet, och ser hyfsat ut fortfarande, givet att man återställer ytskikt som dels halvt följde med taklisten men också krackelerat här och där i övrigt.
Tack för inspel.
Är det något att bevara?
Jag gillar konceptet, och ser hyfsat ut fortfarande, givet att man återställer ytskikt som dels halvt följde med taklisten men också krackelerat här och där i övrigt.
Tack för inspel.
Fick jobba för det, men det gick vägen!
Klicka här för att svara






