I helgen skulle vi ha gäster och min fru plockade blommor i trädgården och satte i en stor vas.
Det var rena turen att det var ett teakbord som inte brinner så lätt!
Hade det varit det torra trädäcket så hade det kunnat tagit fyr!
Jacket är 3-5 mm djupt!
Det var rena turen att det var ett teakbord som inte brinner så lätt!
Hade det varit det torra trädäcket så hade det kunnat tagit fyr!
Jacket är 3-5 mm djupt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detta är en generell fråga, för det finns massor av farliga glasartiklar, som folk sätter på bord eller i ett fönster. Snälla alla, tänk er för med prylar, som kan agera " brännglas" ( gäller även vissa vattenkaraffer). Resultatet kan bli förödande !
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 124 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 124 inlägg
En gång för länge sen hade min fru en klassisk rund guldfiskskål. Tände eld på bänkskivan i köket. En uppmärksam granne kände röklukt så lägenheten klarade sig med lätt sotskadat kök och en av brandkåren sönderyxad ytterdörr. Sjuk grej, kändes som nåt Kalle Anka skulle råka ut för.
Man ska vara försiktig också med Swarowskihängen i fönster. Jag har det men man får passa. Man gillar prismafläckarna men det kan hetta till. Till sommaren hänger jag ut dem på balkongen!HasseTeknik skrev:
Klicka här för att svara