Hej, har en varmvatten beredare som är från 2001 - 2002 någon gång.. har funka prima tills för ett tag sedan.. nu äre så att den slår i från sig när den känner för det, så att den inte värmer vattnet... då får man gå till beredaren och trycka in säkringen på den så värmer den upp den igen.. vilket är mycket störande , vad kan de bro på ? den är aldrig luftad om man nu måste göra de ? den har bara stått och gått sen den sattes in..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.