Vad kan ha hänt!!?? Har en Nibe varmvattenberedare som ger varmvatten till dusch, handfat och kök. Upptäckt att varmvatten till köket inte funkar! Kommer inget ur kran, men vrider jag till kallt kommer det vatten… HJÄLP
 
Utan mer info skulle jag gissa på en ispropp.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
En dum fråga, men kan det bli ispropp i en varmvatten ledning?
 
😀 ja, självklart. Varmvatten har ju en otrevlig vana att bli kallvatten med tiden.
 
Ok, det får väl bli till att försöka få tag i en rörmokare imorgon …
 
Hej

Du kan väl försöka följa varmvattenrören och se om det går att klura ut om.det är fruset och i så fall var någonstans först.

Om du ändå bestämmer dig för att ta hem en rörmokare så kom ihåg att fråga om priset. Jourjobb kan bli dyra.
 
  • Gilla
Jast704
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.