2 264 läst ·
41 svar
2k läst
41 svar
Varmt kylskåp - Husqvarna QR2461X
Fyllde i allt men det stod att dom inte hade några lediga tider, får ringa imorn o höra.
Blev tyvärr tvungen att avbryta min beställning hos LG då jag fick se att maskinerna har ventilation på både höger och vänster sida.
Mina kyl o frys står mer eller mindre dikt an mot båda sidorna så känner att det inte blir någon optimal lösning.
Blev tyvärr tvungen att avbryta min beställning hos LG då jag fick se att maskinerna har ventilation på både höger och vänster sida.
Mina kyl o frys står mer eller mindre dikt an mot båda sidorna så känner att det inte blir någon optimal lösning.
aj dåByggwe skrev:
Fyllde i allt men det stod att dom inte hade några lediga tider, får ringa imorn o höra.
men det har nästan alla nya
iom att kompressorerna blivit mindre så blir hela kylsystemet mindre och den välkända kondensorn på baksidan försvunnitByggwe skrev:
så återstår bara en rörslinga i sidoväggarana
Galler för att avge värmen på baksidan har endast några få varumärken kvar. Inga vidare skåp för övrigt. Jag håller dock med dig om att det känns som bästa lösningen även om "alla" andra verkar fungera ändå. Vissa har även kylning av kondensorn nere vid kompressorn eller till och med under skåpet (Hyfsat svårt att städa om man nu ens vet om att det behövs). Hade gallret suttit där bak så hade måttet på djupet blivit typ 75cm på vissa sköp.Byggwe skrev:
Klicka här för att svara