Hej,

Har nyligen renoverat ovanvåningen/vinden och tänkte bakom stödbensväggen ha ett litet teknikutrymme med NAS, Switch, ADSL modem, MultiSwitch (för parabol) osv..

Men är lite orolig för hur varmt det kommer bli bakom väggen. Utrymmet är isolerat och saknar tilluft.

Någon som har någon tanke kring detta? Vågar man ställa teknik där bakom eller mojängerna kommer brinna upp :-(

MVH / Jonas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.