Hej
Om man ska spruta in lösulls isolering bakom stödbenen, måste man ha cellplast på gaveln på huset eller är det bara till att isolera? Tänkte så att det inte blir fukt osv, ytterväggen består av puts och det är tillägsteglat med en luftspalt mellan putsen och teglet.
Mvh
Alex