Hej

Om man ska spruta in lösulls isolering bakom stödbenen, måste man ha cellplast på gaveln på huset eller är det bara till att isolera? Tänkte så att det inte blir fukt osv, ytterväggen består av puts och det är tillägsteglat med en luftspalt mellan putsen och teglet.

Mvh
Alex
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.