Etanol när du bränner det ger mycket fukt som du måste ventillera bort
 
Att bygga in själv är olämpligt och direkt farligt. Du bör skaffa ett kit för inbyggnad, inte laborera själv. Tror inte heller att du får ut på försäkringen om en olycka skulle hända. Eldstaden på bilden saknar typgodkännande.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.