Någon som har en aning om detta företag
( thermogolv) finns kvar eller hur man går tillväga för att få värmepumpen att fungera igen? Just nu går värmepannan på enbart elpatron och det är ej tillräckligt för att få vattnet varmt.
( thermogolv) finns kvar eller hur man går tillväga för att få värmepumpen att fungera igen? Just nu går värmepannan på enbart elpatron och det är ej tillräckligt för att få vattnet varmt.
Tack för svar. Vart i kontakt med thermia , de kommer efter nyår och kokar på problemet. Blir förmodligen en helt ny historiaV Vector skrev:
Klicka här för att svara



