B brunte #1 Medlem · Stockholms län · 8 inlägg 13 sep 2011 23:24 brunte Medlem Stockholms län 8 inlägg 13 sep 2011 23:24 #1 Aermec AN 0307H 10,3 kW, årsmodell 2005 säljes pga byte till bergvärme. Kopplas till husets vattenburna system. Har använts i ett hus på ca 200 kvm. Läs allt om den här: http://www.kylma.se/Documents/Produ...,-R407C/ANZ-H/Public/Broschyr_Aermec_ANZH.pdf Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #luft #vatten #vattenburet #värmepump
Aermec AN 0307H 10,3 kW, årsmodell 2005 säljes pga byte till bergvärme. Kopplas till husets vattenburna system. Har använts i ett hus på ca 200 kvm. Läs allt om den här: http://www.kylma.se/Documents/Produ...,-R407C/ANZ-H/Public/Broschyr_Aermec_ANZH.pdf
D ddaniel2 #2 Medlem · uppsala · 2 inlägg 15 dec 2011 12:14 ddaniel2 Medlem uppsala 2 inlägg 15 dec 2011 12:14 #2 Hejsan. Jag undrar om du har värmepumpen kvar? Mvh/Daniel 073-7791633
Stickan56 #3 Husägare · Roslagen · 1 944 inlägg 15 dec 2011 12:30 Stickan56 Husägare Roslagen 1 944 inlägg 15 dec 2011 12:30 #3 Varför skall du sälja den? Fungerar den inte bra? MVH Stickan