Jag har en värmepanna av märket CTC (V-25-FG, tror jag) i fritidshuset. Det är en vedpanna med elpatron. Under vintern kommer jag att ha elpatronen på för att hålla grundvärme i huset. Min fråga: Om det blir ett elavbrott - går pannan (elpatronen) igång av sig självt när elen åter kommer tillbaka eller måste jag vidtala någon att slå på pannan efter ett avbrott?