Jag har tänkt att lägga klinkers och golvärme i min hall. När jag rev ut den plastmattan såg jag att det låg ett jättetunnt skit av kallasfalt typ 0.5- 1 mm på betongen. Det är både hårt och luktar inte och svårt att skrap bort.
Jag har läst att man kan lägga klinkers direkt på div med fix osv. men nu undrar jag om man kan lägga värmegolv på kallasfalten? ett värmengolv blir inte så varmt det borde inte hända nåt eller börjar det lukta och bli mjukt? Nån som har erfarenheter av detta? Hur skall jag annars få bort asfalten ?
/