Direkt på spånskiva, då är det vatten du skall ha. Kan du byta spånskivan? Skall det vara våtrum? Vad för värme har du i dag? Är det isolerat neråt?
Bygghöjden är lite beroende på svaren..... Vatten bygger inte så värst, om det är vid nyinstalation, kan du byta spånskivor, ligger rören då där i. Och du bör/måste flytspackla ovan ändå...
Kolla här om du finner något som passar.... www,floore.se