Det pendlar in sig mellan 19-22 grader hos oss. Vi testade någom säsong att sänka källar-radiatorerna men det blev bara problem och fuktigare. Räkningen från fjärrvärmen sjönk absolut inte heller, samt att golven blev kalla. Håll igång källartempen om det finns radiatorer där, då det är konstruerat med värme som nyttjas där i åtanke för hela husets välmående.AJ82 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

