Hej, vi har en värmepanna från Nibe och vattenburna element. Trots att vi har väldigt eller nästan ingen temperatur på i pannan så är elementen varma i vissa rum och temperaturer på 25 nu i värmen i maj. Är det någon som har något tips? Vad kan vara fel? Framledningsvattnet? Hur justerar man det i så fall, någon som vet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.