Ella #1 Medlem · Östergötland · 409 inlägg 12 jun 2007 11:41 Ella Medlem Östergötland 409 inlägg 12 jun 2007 11:41 #1 Jag funderar på varför min signatur inte syns i alla inlägg... Om jag förhandsgranskar så finns den där, men i själva inlägget kommer den (oftast) inte med. Visa min signatur är ikryssat så det kan inte vara felet.
Jag funderar på varför min signatur inte syns i alla inlägg... Om jag förhandsgranskar så finns den där, men i själva inlägget kommer den (oftast) inte med. Visa min signatur är ikryssat så det kan inte vara felet.
Per Eskilsson #2 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 12 jun 2007 12:48 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 12 jun 2007 12:48 #2 Hej Ella, Jag gick in i din profil som admin och svarade Ja på Visa signaturer. Nu ska det fungera bättre. /Per
Hej Ella, Jag gick in i din profil som admin och svarade Ja på Visa signaturer. Nu ska det fungera bättre. /Per
Ella #3 Medlem · Östergötland · 409 inlägg 12 jun 2007 14:19 Ella Medlem Östergötland 409 inlägg 12 jun 2007 14:19 #3 Tack så mycket