A AndersS skrev:
Sätt ett nytt träd rotskott är inget att satsa på bara risk för att bli besviken.
Å andra sidan KAN det ju bli nått, man kan ju vänta nått år och se :)
 
  • Gilla
Einh
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Å andra sidan KAN det ju bli nått, man kan ju vänta nått år och se :)
Stor risk att det blir surt, oätbart, äpple.
 
  • Gilla
AndersS och 1 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Å andra sidan KAN det ju bli nått, man kan ju vänta nått år och se :)
Grundstammen är vad för helt andra egenskaper. Jag har visserligen inte smakat A2 men det är tydligen ett litet sött äpple.
Efter som jag är som jag är skulle jag nog ympat på rotskottet. Men då har jag gott om plats för experiment och har gjort det förr.
Jag rekommenderar TS att plantera ett nytt träd.
 
  • Gilla
Einh
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.