Å andra sidan KAN det ju bli nått, man kan ju vänta nått år och se
Grundstammen är vad för helt andra egenskaper. Jag har visserligen inte smakat A2 men det är tydligen ett litet sött äpple.
Efter som jag är som jag är skulle jag nog ympat på rotskottet. Men då har jag gott om plats för experiment och har gjort det förr.
Jag rekommenderar TS att plantera ett nytt träd.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.