16 646 läst ·
17 svar
17k läst
17 svar
Varför så mycket pengar för A-hus?
En mer intressant frågeställning är ju vad det blev för hus (om något) i slutändan... eftersom tråden är från 2009 och ni diskuterar vidare som att det fortfarande är aktuellt idag...
Medlem
· Södermanland
· 17 inlägg
Kolla in LB-hus Classic 140. Är själv intresserad av den villan....AsaW skrev:Är det någon som har erfarenhet av A-hustillverkarens serie Dalarö? Det är det huset som planeringsmässigt passar oss bäst. Eller förslag på andra hus. Vårt krav är att "master bedroom" delen ska vara separerad från barnens sovrum, samt INTE ligga vägg i vägg med köket. Har tonårsbarn som ni kanske märkerOCH det måste vara 1plan. Tips ngn??
skillnaden är vad jag vet lika idag mot 2009,jag kollade av dom flesta i våras och då var skillnaden enorm.timmelstad skrev:
det enda samtliga tycks ha gemensamt är nibe 750
Klicka här för att svara