F ford meteor skrev:
nybyggnad
Får man fråga vart du tänkte bygga?
 
S Secondhandhomsted skrev:
Får man fråga vart du tänkte bygga?
Rättviks komun
 
F ford meteor skrev:
Rättviks komun
Bor själv i Rättviks kommun
 
S Secondhandhomsted skrev:
Bor själv i Rättviks kommun
Har du nån koll på hur det är där?
 
F ford meteor skrev:
Har du nån koll på hur det är där?
du har pm
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.