galento
Hej undrar vad det i rubriken beror på , förut klickade man på video och den spelades
upp men detta funkar inte nu.

• Gilla
KRIX1
  • Laddar…
Mats-S
Hur försöker du se dom?
Android/iOS, version, telefon/padda/dator?

Är det din privata enhet du försöker titta från? På min jobbdator går det inte att titta på Aftonbladets videor. Vet inte om det har med adblocker eller något annat som styrs av IT-avdelningen.

galento
Det är på den stationära datorn med edge , har funkat tidigare men inte sen en tid tillbaka.

Fairlane
Jag testade precis med en rätt nerlåst jobbdator och det fungerade med Edge så jag skulle testa att rensa cookies och slå av olika addons för att se om det löser problemet

• Gilla
galento
  • Laddar…
Har du provat att starta om datorn?

galento galento skrev:
Det är på den stationära datorn med edge , har funkat tidigare men inte sen en tid tillbaka.
Vilken Windowsversion och vilken version av Edge?

galento galento skrev:
Hej undrar vad det i rubriken beror på , förut klickade man på video och den spelades
upp men detta funkar inte nu.
Hade precis samma problem en period nyligen.
Kör Windows 10 & Google Chrome, men fick kopiera länken & alltid köra den i ett inkognitofönster för att kunna se klippet.

Testade rensa cache/cookies, kolla Add-block & körde CCleaner, omstart mm men hjälpte inte.
Men ca 3 veckor senare upphörde problemet av sig själv, & min känsla är att det var Aftonbladets "fel"

galento
Har rensat cookies och tidigare webdata och startat om men det hjälpte inte. Win 10 och vilken edge version får man nog kolla upp.

Kan nog bli en del strul , tradera funkade inte i många månader . Sen plötsligt så funkade sidan som vanligt igen. Den laddade om hela tiden .

Fairlane
Har du något antivirus som kan ställa till det för dig?

galento
Har samma Norton som man haft väldigt länge.

Som jawen skriver så har jag för mej att jag tidigare kunde se klippen om dom öppnades i ett nytt fönster men det funkar inte längre heller.

Fairlane
Fungerar det i någon annan webbläsare?

galento
Har inte testat nån annan webbläsare då andra sidor man kollar funkar med denna. Tänkte om det var nån inställning som ändrats.

Fairlane
Hae du testat att slå av plugins?
Testat att slå av Norton en stund för att se om det hjälper?

• Gilla
galento
  • Laddar…
galento
Tack för svar , får kolla lite mer men annars får man nog lägga det på is en
stund.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.