1 697 läst ·
12 svar
2k läst
12 svar
Varför har jag väntat så länge?
Jag har skjutit och skjutit på denna investering länge. Men efter att ha bökat i ett trångt utrymme med stämjärn och även försökt komma köra med yttersta delen av sticksågsbladet så gav jag upp (jag håller på att dra vattenrör i mellanbjälklaget). In i bilen och in till bygghandeln 3 sek betänketid sen tog jag resolut tag i väskan och gick till kassan. Nu har jag en alldeles egen Fein Multimaster och är så lycklig 
Norrl.
Norrl.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Jag tolkade dock det som att det var ett tillbehör till Bosch för att kunna använda Feins tillbehör men jag kanske minns fel... :blushing:Pottan skrev:
Precis... fel av mig...
http://www.mtmc.co.uk/Bosch-26080004...__p-41310.aspx
Redigerat:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...foer-boschblad-till-fein-multimaster-mfl.html
Köp adaptern av din vanliga Boschsäljare i Sverige
Köp adaptern av din vanliga Boschsäljare i Sverige
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Sååå mycket billigare är inte Boschs blad tycker jag för om man köper 10-pack av Feins så är det inte mycket som skiljer.Blindnit skrev:
Dessutom har jag en känsla för att Feins håller längre.
Framförallt har ju Bosch i princip bara sågblad så till annat får man ju ändå köpa Feins tillbehör.
Lustigt att min länk inte fungerar för jag tyckte jag testade den när jag la in den... :xvojma skrev:
Nu har jag inte en Fein multimaster då min återförsäljare inte hade den hemma när jag behövde köpa en. Köpte MeecTools multimaskin på Jula istället, men jag håller med och undrar också varför jag aldrig köpt någon tidigare.
Har alltid tyckt att folk måste ha överdrivit när de sagt va bra det är med multimaskinerna och nu när jag har en så används den till allt känns det som
Men drömmen är självklart att köpa mig en Fein när den gamla maskinen lägger av, vilket den inte verkar vilja göra än i allafall, den har gått väldigt bra för att kosta 200:- bara.
Har alltid tyckt att folk måste ha överdrivit när de sagt va bra det är med multimaskinerna och nu när jag har en så används den till allt känns det som
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Kan ju säga att jag använde Boschs gröna ett bra tag innan jag köpte Feins och det fungerade bra...
...och den fungerar ännu än om den hamnat på hyllan i förrådet sen jag köpte Fein.
Anledningen att jag investerade i Fein var därför att det är den enda jag vet som har andra tillbehör som man ofta har användning för när man har möjligheterna att utnyttja det...
http://www.fein.de/fein-multimaster/se/sv/products/accessories.html
...och den fungerar ännu än om den hamnat på hyllan i förrådet sen jag köpte Fein.
Anledningen att jag investerade i Fein var därför att det är den enda jag vet som har andra tillbehör som man ofta har användning för när man har möjligheterna att utnyttja det...
http://www.fein.de/fein-multimaster/se/sv/products/accessories.html
Klicka här för att svara