Vad beror den här glipan på? Möbeln är 190 cm hög och uppsatt enligt manual från IKEA i badrummet för ca 1 månad sen. Kan inte minnas att det glipade när den sattes upp, men det kan den ha gjort. Det är en betongvägg bakom kaklet. Hyllan ligger helt dikt and kaklet högst upp och längst ner, men glipar lite på mitten. Är det ett problem, eller kan det bli ett problem?
Du har svaret ovan. Står du inte ut med glipan, lägg en sträng silikon. Men då blir det förmodligen fult till skillnad från hur det är nu.
Klicka här för att svara

