nordlp #1 Husägare · 46 inlägg 13 feb 2025 07:17 nordlp Husägare 46 inlägg 13 feb 2025 07:17 #1 Mitt Utblås från FTX blir kallt fort då värmen avstängd. Jag har nyligen bytt min gamla Minimaster i köksfläkten till ett aggregat på vinden som skall vara supereffektivt. AirVents counterflow commercial AHUs - description Vill ha kallt på natten, så vi stänger av värmen på vår Vents AHU kanalvärmare kl 23 ca. Men min termometer i ett utblås i ett rum visar att värmen sjunker snabbt till 10 grader då ytter temp är runt noll. Trots att huset är väldigt välisolerat. Ok ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #ftx #värme
Mitt Utblås från FTX blir kallt fort då värmen avstängd. Jag har nyligen bytt min gamla Minimaster i köksfläkten till ett aggregat på vinden som skall vara supereffektivt. AirVents counterflow commercial AHUs - description Vill ha kallt på natten, så vi stänger av värmen på vår Vents AHU kanalvärmare kl 23 ca. Men min termometer i ett utblås i ett rum visar att värmen sjunker snabbt till 10 grader då ytter temp är runt noll. Trots att huset är väldigt välisolerat. Ok ?