10 915 läst ·
94 svar
11k läst
94 svar
Varför funkar ej min handdukstork
Grejen är ju det att jag var tveksam på om det var något fel på patronen utan hade som fråga om det skulle kunna ha med vattnet att göra. Att tråden blev så pass stor var bara roligt inget som jag förväntade mig. Som sagt detta är mitt första inlägg så har lnte sett att det funnits några trådar om just precis det jag frågade om.A AndersS skrev:
Nej, du har skrivit 67 inlägg inte ett.
@AndersS @Daniel 109 orka räkna.
Låt nu människan få ställa sina frågor tills han är helt säker på vad han ska göra. Det är väl ändå det som forumet är till för. För den som inte vill läsa frågorna går det bra att scrolla vidare.
Tänker inte gå i svaromål på invändningar mot detta, tråden är redan tillräckligt nedlusad med OT.
Åter till frågan. Läs bruksanvisningen noga @Egon125 . Fråga om det är något som är oklart efter det.
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
Låt nu människan få ställa sina frågor tills han är helt säker på vad han ska göra. Det är väl ändå det som forumet är till för. För den som inte vill läsa frågorna går det bra att scrolla vidare.
Tänker inte gå i svaromål på invändningar mot detta, tråden är redan tillräckligt nedlusad med OT.
Åter till frågan. Läs bruksanvisningen noga @Egon125 . Fråga om det är något som är oklart efter det.
Tack så mycket 🙏ricebridge skrev:
@AndersS @Daniel 109 orka räkna.
Nää , bara att kolla i övre högra hörnet.😉 #85ricebridge skrev:
Ett tips om man inte kände till det.
Och skriver det för tredje gången, om det inte är en trolltråd så ska det kontrolleras att det finns el fram till handukstorken..... första var inlägg #12 nu #88 utifrån att ingen av de fem dioderna som visar inställd värme lyser rött. Strömbrytaren är mittknapp nederst och så + - knappar för att reglera värmen i handukstorken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat: