Det måste vara en trolltråd, är nog en av de dråpligaste jag läst på forumet😂😂

• Gilla
Dkvist och 1 till
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Det måste vara en trolltråd, är nog en av de dråpligaste jag läst på forumet😂😂
Oj det var tråkigt att höra jag ber om ursäkt. Detta är mitt första inlägg men försöker lära mig 😁

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Egon125 Egon Brundin Liljeström skrev:
Oj det var tråkigt att höra jag ber om ursäkt. Detta är mitt första inlägg men försöker lära mig 😁
Vi är alla barn i början. Även om en del människor utvecklar en tro på att de föddes vuxna.

ricebridge ricebridge skrev:
Vi är alla barn i början. Även om en del människor utvecklar en tro på att de föddes vuxna.
Tack 🙏
Jag är ju som sagt ny till detta så uppskattas att det finns förståelse.

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Det är en tråd som i snart 80 inlägg, många från ts där det fortfarande frågas om "vattenbyte i en handdukstork" som indikerar på att el saknas till elpatron.😂

A AndersS skrev:
Det är en tråd som i snart 80 inlägg, många från ts där det fortfarande frågas om "vattenbyte i en handdukstork" som indikerar på att el saknas till elpatron.😂
Grejen är ju det att jag var tveksam på om det var något fel på patronen utan hade som fråga om det skulle kunna ha med vattnet att göra. Att tråden blev så pass stor var bara roligt inget som jag förväntade mig. Som sagt detta är mitt första inlägg så har lnte sett att det funnits några trådar om just precis det jag frågade om.

Nej, du har skrivit 67 inlägg inte ett.

D Daniel 109 skrev:
Detta var mitt första!
Har dock efter detta inlägg skrivit om fler problem med min lägenhet det stämmer 😀

D Daniel 109 skrev:
Jag skrev mitt första inlägg aldrig att jag enbart skrivit ett. Läs och sedan döm

@AndersS @Daniel 109 orka räkna.

Låt nu människan få ställa sina frågor tills han är helt säker på vad han ska göra. Det är väl ändå det som forumet är till för. För den som inte vill läsa frågorna går det bra att scrolla vidare.

Tänker inte gå i svaromål på invändningar mot detta, tråden är redan tillräckligt nedlusad med OT.

Åter till frågan. Läs bruksanvisningen noga @Egon125 . Fråga om det är något som är oklart efter det.

Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

• Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…

Låt nu människan få ställa sina frågor tills han är helt säker på vad han ska göra. Det är väl ändå det som forumet är till för. För den som inte vill läsa frågorna går det bra att scrolla vidare.

Tänker inte gå i svaromål på invändningar mot detta, tråden är redan tillräckligt nedlusad med OT.

Åter till frågan. Läs bruksanvisningen noga @Egon125 . Fråga om det är något som är oklart efter det.

Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
Tack så mycket 🙏

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Egon125 Egon125 skrev:
Jag skrev mitt första inlägg aldrig att jag enbart skrivit ett. Läs och sedan döm
Egon125 Egon125 skrev:
Som sagt detta är mitt första inlägg

Nää , bara att kolla i övre högra hörnet.😉 #85
Ett tips om man inte kände till det.

Och skriver det för tredje gången, om det inte är en trolltråd så ska det kontrolleras att det finns el fram till handukstorken..... första var inlägg #12 nu #88 utifrån att ingen av de fem dioderna som visar inställd värme lyser rött. Strömbrytaren är mittknapp nederst och så + - knappar för att reglera värmen i handukstorken.
Kontrollpanel för handdukstork av märket Svedbergs, med fem dioder för värmeinställning och knappar. Inga dioder lyser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
... Och om det inte är ström fram till den så hjälper det inte att byta vatten.

• Haha
AndersS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.