Har ni inte pratat kostnader innan så är ju saken nästan helt fri på det viset.............

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
L Leffe 2 skrev:
Det var Charlotte jag frågade, ingen okunnig i frågan.
Aha, en förstagångs-frågare som enbart var här för att få gratisråd av en "expert". Ganska vanligt fenomen i forum att folk tror att det är en gratis frågelåda som enbart handlar om att serva frågeställaren :-)

• Gilla
AndersS och 3 till
  • Laddar…
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Aha, en förstagångs-frågare som enbart var här för att få gratisråd av en "expert". Ganska vanligt fenomen i forum att folk tror att det är en gratis frågelåda som enbart handlar om att serva frågeställaren :-)
Lite roligt att det var också hans fråga i princip… kan man inte beställa tjänster av en KA utan att behöva betala!? Vart är landet på väg? 😜

Snart kommer en ny tråd. Jag åt på restaurang och innan jag skulle gå kom dem in med en nota och ville jag skulle betala. Kan de göra så?

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Hemingway Hemingway skrev:
Lite roligt att det var också hans fråga i princip… kan man inte beställa tjänster av en KA utan att behöva betala!? Vart är landet på väg? 😜

Snart kommer en ny tråd. Jag åt på restaurang och innan jag skulle gå kom dem in med en nota och ville jag skulle betala. Kan de göra så?
Han hade kanske inte ens hade bestämt sig för om han verkligen skulle äta upp det som beställts ju!

• Gilla
  • Haha
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Hemingway Hemingway skrev:

Jag fick svaret direkt av Charlotte.
Behöver inga idiotiska svar av er som inte läser vad det gäller.
Ni kanske skulle läsa på lite.
Tack för mig.

Tack till dom som försökte hjälpa till med sakliga svar.

L Leffe 2 skrev:
Tack för mig.
Då var du alltså inte en förstagångs-frågare som enbart var här för att få gratisråd av en "expert" ändå! Där fick vi!

• Haha
  • Gilla
Festlund och 4 till
  • Laddar…
L Leffe 2 skrev:
Tack för mig.
Grattis. Du fick ett generellt svar.
Ingen här kan läsa på om ditt fall när du inte ger någon information.

Men på frågan om varför din KA fakturerar som han gör, så är det väl bara KA själv som kan svara direkt på det. Har du provat att fråga KA?

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
B
L Leffe 2 skrev:
Du förstod nog inte frågan!!
Amen sluta nu. Betala för tjänsten eller sluta beställ tjänster

• Älska
Festlund
  • Laddar…
B Bozzen skrev:
Amen sluta nu. Betala för tjänsten eller sluta beställ tjänster
Fjant!!!

TRJBerg
Pacta sunt servanda.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.