Har du möjlighet att testa om det går att skapa ett usb minne som startskiva ? och i stället starta datorn den vägen.
(Jag har aldrig gjort detta själv). Det kanske är ett sätt att kolla om man kan få det att fungera.
(Jag har aldrig gjort detta själv). Det kanske är ett sätt att kolla om man kan få det att fungera.
jag fick hämta ner catalina igen men saken är den tycler den segar som fan med catalina, gamal datorBono_R skrev:
men trir jag måste köpa det gamla o få som fil ja sommdu pratar om men jag får se va jag gör. nu är hela datorn tömd iaf.
Klicka här för att svara

