kristofer12345
why? ska hämta hem omformatera en senare version av os lion på en gammal mac vad gör jag här ?
 
  • Felmeddelande under installation av Mac OS X Lion som indikerar att ytterligare komponenter saknas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan det ha med att Big Sur släpps idag och dom prioriterar bandbredd till det?
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
Hej (inget svar på din eg. fråga men)
Jag tror att du ska gå in på macworld forum och ställa din fråga där. "De kan ju allt om Mac där"
Lycka till
/B
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Stefan N Stefan N skrev:
Kan det ha med att Big Sur släpps idag och dom prioriterar bandbredd till det?
ser it som många jar detta problemet men kan va
 
kristofer12345
Bono_R Bono_R skrev:
Hej (inget svar på din eg. fråga men)
Jag tror att du ska gå in på macworld forum och ställa din fråga där. "De kan ju allt om Mac där"
Lycka till
/B
har testat o fiska där , finns en del men dom lösningarna fungerar ej ville mest se om någon råkat ut för samma här
 
OK
Har du kollat på apple support ? om de har skrivit ngt
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Bono_R Bono_R skrev:
OK
Har du kollat på apple support ? om de har skrivit ngt
ja dom vet inte riktigt varför , pratade med dom, dom vill man ska ladda ner nyare men hade bara lion som alternativ som kom med datorn eller catalina o catalina drar ner min dator helt
 
Har du möjlighet att testa om det går att skapa ett usb minne som startskiva ? och i stället starta datorn den vägen.
(Jag har aldrig gjort detta själv). Det kanske är ett sätt att kolla om man kan få det att fungera.
 
  • Gilla
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
Bono_R Bono_R skrev:
Har du möjlighet att testa om det går att skapa ett usb minne som startskiva ? och i stället starta datorn den vägen.
(Jag har aldrig gjort detta själv). Det kanske är ett sätt att kolla om man kan få det att fungera.
jag fick hämta ner catalina igen men saken är den tycler den segar som fan med catalina, gamal dator
men trir jag måste köpa det gamla o få som fil ja sommdu pratar om men jag får se va jag gör. nu är hela datorn tömd iaf.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.