5 545 läst ·
26 svar
6k läst
26 svar
Varför dessa värdelösa 16-20mm skarvmuffar???
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Haha Ja och det måste ju vara ännu värre om man är företagare... "detta kan vara bra att ha, denna sparar jag". Sedan blir det en hel container med "bra-att-ha-grejer" som först kommer till användning när man sparat dem i några år för att sedan kastat strax innan.Glufsglufs skrev:
//Patrik
Hela min stuga inklusive uthus, garage å sånt är överfylld med saker som är "bra-att-ha". Ja, gränsen går nästan inte vid husen, det står en skrotbil som är reservdelsförråd till en annan bil, och för säkerhets skull så är den bilen fylld invändigt med lösa saker som kan vara bra-att-ha. Växthuset funkar bra som förråd för cyklar, trädgårdsredskap å sånt.Glufsglufs skrev:
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
"-Min pappa är stark.
-Min pappa är starkare."

//Patrik
-Min pappa är starkare."
//Patrik
Jag ska själv ta en redig rensning i påskhelgen....få se vad man kan hitta i gömmorna 
Nja...nog för att jag sett att det säljs vad som helst men många annonser budas det inte på.....mkt sånt "skit" kommer jag att hitta...men jag kan ju sätta ut här istället 
Mmm...men jag gör det mest för att jag gör en omvändning i yrkeslivet, jag kommer helt enkelt inte ha behov av alla saker längre.
Men inse vad bra sakerna kommer vara för friditspysslande? 
Men visst, jag inser att man som privatperson inte lär behöva t.ex. prylar för att syssla med 10kV-sidan i transformatorstationer, elinstallationsprylar för >25A, eller vad du nu kan tänkas ha
Men visst, jag inser att man som privatperson inte lär behöva t.ex. prylar för att syssla med 10kV-sidan i transformatorstationer, elinstallationsprylar för >25A, eller vad du nu kan tänkas ha
Mjo...mitt fritidspysslnad kommer att sträcka sig till sommarstugan och en sak vet jag, jag kommer aldrig behöva en motor till ett bubbelkar eller delar till ställverk där iaf 
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hehe...mjo...skulle vara det då 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden