...med i Bygglov säsong 2013 ?
 
Vet inte...
 
Jag tycker det är jättetråkigt :( Bygglov som förut var mitt favoritprogram har då hittills inte gjort något som tilltalar mig 2013...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.