K
Villl också veta det, står och velar mellan detta kit och makitas kit med 2 fjuttisar

Vilket skall man välja?

Det är väl inte superbilligt utan ligger väl väl i fas med konkurrenterna. Svagare än 14v-maskinerna, men mindre och smidigare. Ska man inte köra mycket hålsåg så räcker den där storleken riktigt långt.

Står ju dock att de tyvärr inte kan skicka detta paket till Sverige.

Har man stora labbar kan de vara lite små i handtaget (jag har små så för mig är de nog bra). Åk och kolla nånstans där man kan hålla i dem, tror att Fredells hade dem sist jag var där. Tillsammans täcker de allt utom att borra väldigt stora och/eller djupa hål (hålsågar, hål genom stockar etc.). LCT204w är makitas variant. Bosch, DeWalt, AEG och de andra stora drakarna har också liknande kit.

K
Danne78 skrev:
Har man stora labbar kan de vara lite små i handtaget (jag har små så för mig är de nog bra). Åk och kolla nånstans där man kan hålla i dem, tror att Fredells hade dem sist jag var där. Tillsammans täcker de allt utom att borra väldigt stora och/eller djupa hål (hålsågar, hål genom stockar etc.). LCT204w är makitas variant. Bosch, DeWalt, AEG och de andra stora drakarna har också liknande kit.

Fan också, vad kan det bero på Jag hade precis bestämt mig ju.. jaja, får väl bli makitas kit då, dom vit/svarta

Är dom nått att ha?
Har en 18v makita som komplement men den är bra tung och onödigt stor ibland

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.