De tre översta säkringarna är Huvudsäkringar.
De 4 extra säkringarna kan vara en avsäkring för ett 3-fas uttag, matning till ett Garage, uthus.
10-A säkringen kan va till ett uttag bredvid mätarskåpet.
De 4 extra säkringarna kan vara en avsäkring för ett 3-fas uttag, matning till ett Garage, uthus.
10-A säkringen kan va till ett uttag bredvid mätarskåpet.
Ser nu att jag har ett 3-fasuttag på andra sidan väggen i garaget. Tack för tipsen!.gizmo007 skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 838 inlägg
Hur ser detta trefasuttag ut då tro? Rektangulärt eller runt? Runt är bra i detta sammanhang, andra former är riktigt dåliga 
Klicka här för att svara

