Klart det!
Vem blir inte glad av protein, tillagat på stenåldersvis?

//J
 
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
J johamn skrev:
Vem blir inte glad av protein, tillagat på stenåldersvis?
Ungefär hälften.
 
  • Gilla
altaxis och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Det stämmer rätt bra hos oss. Jag blir glad, sambon inte lika glad...
 
Jag blir glad när frun grillar och frun är glad i min matlagning.
 
Nyfniken Nyfniken skrev:
Ungefär hälften.
Nja det står faktiskt att hälften blir gladare av att grilla än att laga mat på annat vis det innebär ju inte att resterande inte blir glada av att grilla bara att de inte värderar grillning högre än matlagning på annat vis ;):crysmile:
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Ungefär hälften.
Resten har ju bara uppfattat frågan fel ;)

//J
 
Jag känner välbefinnande så länge nån annan lagar maten oavsett tillagningssätt
 
Obs Kristi Flygare-trams som kan verka stötande för somliga
Jag blir glad av att fritera. Måste ha nåt kromosomfel :)
Grillare är ju egentligen bara maskerade pyromaner.
 
Haha, jag känner en djup tillfredsställelse av att bygga upp en "långtidsverkande arom" på grillgallret (läs: rengör det inte) och sedan slänga på något som ger ifrån sig saft som droppar ner så att det brinner lite överallt. :)

Nu är det iofs inte normaltillståndet att låta köttet grillas (förkolnas?) mitt i öppen låga, men nån hamburgare kan få svettas i några sekunder då och då.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Obs Kristi Flygare-trams som kan verka stötande för somliga
Jag blir glad av att fritera. Måste ha nåt kromosomfel :)
Grillare är ju egentligen bara maskerade pyromaner.
Det ena utesluter inte det andra ;)

//J
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.