Har du någon tomtritning du kan lägga upp? Det skulle vara lättare att bilda sig en uppfattning utifrån en bild 🙂V Vera Reno skrev:
Syns tomtgränsen i verkligheten? Dvs är det tex ett staket eller en häck där?
Om den ska stå sådär alldeles vid tomtgränsen och tomtgränsen är tydlig skulle jag nog sätta den i linje med tomtgränsen. Om det bara är en öppen slänt där man egentligen inte ser tomtgränsen skulle jag sätta den i linje med huset.
Om den ska stå sådär alldeles vid tomtgränsen och tomtgränsen är tydlig skulle jag nog sätta den i linje med tomtgränsen. Om det bara är en öppen slänt där man egentligen inte ser tomtgränsen skulle jag sätta den i linje med huset.
Klicka här för att svara


