Tobas skrev:
Sen finns det en del som ger negativa omdömen som hämnd för mer berättigade negativa omdömen. Tråkigt när man utnyttjar systemet på det sättet.
Det är dessvärre en del köpare som använder det som hot för att få tillbaka sina pengar.
Jag brukade lämna mina omdömen på köpare när betalningen var gjord, det fick man snabbt sluta med.

trattalask
Jag lämnar omdöme när jag fått omdöme. Just av sånna anledningar.

Köpte faktiskt en Fluke T5-600 på blocket förra veckan, ny i kartong för 500kr, tyckte det var ett bra pris, men var lite fundersam när det står ett namn i annonsen, ett annat på mailen och ett tredje på Swish mottagaren, men det gick bra denna gången :)
Vid ett sådant tillfälle kan det vara skönt att handla via Tradera och deras betygssystem.
Har handlat mycket verktyg på Tradera och ibland gör man fynd, men ibland springer priserna iväg så att det är bättre att köpa nytt. Det är dom ett lotteri kan jag tycka ��

Jag har sett en säljare i Sthlms norra förorter som annonserar ut mycket Fluke grejer under varierande namn, telefonnumret i annonserna är registrerat på ett kvinnonamn, var det av honom du köpte?

jonko skrev:
Jag har sett en säljare i Sthlms norra förorter som annonserar ut mycket Fluke grejer under varierande namn, telefonnumret i annonserna är registrerat på ett kvinnonamn, var det av honom du köpte?
Namnet i annonsen och mailen gick till en kvinna, men telefonnumret gick till en kille, men att det var från Stockholmsområdet stämmer dock

Då är det säkert samma annonsör som jag kikat på.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.