24 693 läst ·
20 svar
25k läst
20 svar
Var säljer man bäst sina begagnade verktyg?
Det är dessvärre en del köpare som använder det som hot för att få tillbaka sina pengar.Tobas skrev:
Jag brukade lämna mina omdömen på köpare när betalningen var gjord, det fick man snabbt sluta med.
Köpte faktiskt en Fluke T5-600 på blocket förra veckan, ny i kartong för 500kr, tyckte det var ett bra pris, men var lite fundersam när det står ett namn i annonsen, ett annat på mailen och ett tredje på Swish mottagaren, men det gick bra denna gången
Vid ett sådant tillfälle kan det vara skönt att handla via Tradera och deras betygssystem.
Har handlat mycket verktyg på Tradera och ibland gör man fynd, men ibland springer priserna iväg så att det är bättre att köpa nytt. Det är dom ett lotteri kan jag tycka
Vid ett sådant tillfälle kan det vara skönt att handla via Tradera och deras betygssystem.
Har handlat mycket verktyg på Tradera och ibland gör man fynd, men ibland springer priserna iväg så att det är bättre att köpa nytt. Det är dom ett lotteri kan jag tycka
Namnet i annonsen och mailen gick till en kvinna, men telefonnumret gick till en kille, men att det var från Stockholmsområdet stämmer dockjonko skrev:
Klicka här för att svara