Ska gjuta en platta till ett garage, 6x10m och lägger golvvärme. Har sett lite olika varianter på hur man lägger slangen. Antingen direkt ovanpå isoleringen med "fixturer", alltså under armeringsmattan, eller så najar man slangen ovanpå armeringen. För och nackdelar med de olika metoderna? Vilket är bäst ur energi/värmesynpunkt?