Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu har jag beställt från Smaklöken, och det har levererats idag också.
Det ska nog bli en beställning från Borgeby också, för de hade lite pepparsorter som jag vill ha/prova.
[bild]
Har köpt några gånger från Smaklöken och alltid varit väldigt nöjd. Kommer fortsätta där 👍🏻
 
F Festlund skrev:
Har köpt några gånger från Smaklöken och alltid varit väldigt nöjd. Kommer fortsätta där 👍🏻
Är man nöjd med kungsörnen vetemjöl så är man också nöjd med smaklökens kryddor.
Men precis som det finns olika sorter/kvalitet på vetemjöl, så gäller samma för kryddor.
Smaklökens är prisvärda och jag har själv handlat där och kan rekommendera dem, men vill man utforska lite mer, så får man titta på andra leverantörer.
 
Smaklöken
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.