3 290 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
var köpa cellulosaisolering i skivor, stockholmsområdet?
Hej!
Var kan man köpa cellulosaisolering i skivor i stockholmsområdet? Jag har letat runt men hittar inga återförsäljare, det måste väl finnas nån som har det i lager, eller är allt beställningsvara?
Var kan man köpa cellulosaisolering i skivor i stockholmsområdet? Jag har letat runt men hittar inga återförsäljare, det måste väl finnas nån som har det i lager, eller är allt beställningsvara?
Toppen! Vilken Bauhaus var det?
120 kan funka för min del, det är kattvindarna som ska bli drägliga klädkammare är det tänkt (nu fryser man häcken av sig om man går in där). Minns du priset?
Jag fick svar från Bauhaus idag, de har slutat med Vital (enstaka paket finns kvar på olika ställen i lager). Istället har det tagit in Isolinas lin-isolering, och det funkar ju minst lika bra!
"Tyvärr så har vi inte Vital längre då deras fabrik i Finland brann ner till grunden. Vi har istället börjat med Lin-isolering från Isolina som vi har i tjocklekarna 45, 70, 95, 120 och 145 mm."
"Tyvärr så har vi inte Vital längre då deras fabrik i Finland brann ner till grunden. Vi har istället börjat med Lin-isolering från Isolina som vi har i tjocklekarna 45, 70, 95, 120 och 145 mm."
Klicka här för att svara