Hej!
Har letat mig fördärvad på nätet och varit på en massa olika byggaffärer, det verkar vara få som vet var man kan köpa en sådan vikskiva som på bilden.
Om någon råkar veta var man kan köpa en sådan vikdörr så vore jag otroligt tacksam!!
Havsgurkan
Har letat mig fördärvad på nätet och varit på en massa olika byggaffärer, det verkar vara få som vet var man kan köpa en sådan vikskiva som på bilden.
Om någon råkar veta var man kan köpa en sådan vikdörr så vore jag otroligt tacksam!!
Havsgurkan
Medlem
· Stockholms
· 1 555 inlägg
Synd att vi slängde vår på tippen för ett år sedan, annars kunde du fått ta den.
Vårt badrum hade sådan skiva eftersom tidigare boende behövde kunna åka rullstol i duschen. Man kanske kan kolla med dem som gör bostadsanpassningar för handikappade. Bättre svar kan jag inte ge.
Vårt badrum hade sådan skiva eftersom tidigare boende behövde kunna åka rullstol i duschen. Man kanske kan kolla med dem som gör bostadsanpassningar för handikappade. Bättre svar kan jag inte ge.
Tack för snabbt svar!!
Du råkar inte minnas vad det var för material som den var gjord av?
//
Du råkar inte minnas vad det var för material som den var gjord av?
//
Medlem
· Stockholms
· 1 555 inlägg
Foliebelagd spånplatta, tror jag, med lister runt alla kanter. Vägde hur mycket som helst iallafall.
Skulle det inte kunna funka med en stor glasskiva istället?
Men det kanske är svårt att få till härdat glas med stort hål i mitten för kranen?
Skulle det inte kunna funka med en stor glasskiva istället?
Men det kanske är svårt att få till härdat glas med stort hål i mitten för kranen?
Här finns det http://www.skanebeslag.se/produkter/duschvagg/. De verkar ha återförsäljare i hela Sverige
TUSEN TACK FÖR LÄNKEN!
Vad glad jag blir. Om du visste vad jag har sökt efter detta. Jag har kontaktat alla stora byggvaruhus i Sverige inklusive Skånebeslags leverantörer. INGEN hade en susning!
Återigen ett STORT TACK!!! Du har gjort min höst!!
Vad glad jag blir. Om du visste vad jag har sökt efter detta. Jag har kontaktat alla stora byggvaruhus i Sverige inklusive Skånebeslags leverantörer. INGEN hade en susning!
Återigen ett STORT TACK!!! Du har gjort min höst!!
Klicka här för att svara