2 151 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Var hittar man priser?
Har letat runt på nätet efter kakel. Verkar som om många kakelbutiker som har websidor undviker att lägga ut priser även om de har hela kollektionen på bild. Varför?
Höjs priserna så ofta att man inte anser sig ha tid att ändra i siten?
Höjs priserna så mycket att man inte tycker det räcker med en disclaimer typ "Priserna här gäller med reservation för...".
Jag vill kunna beräkna ungefärliga kostnader innan jag besöker butiker. Vill dessutom sortera bort butiker som bara saluför kakel med priser ovanför min budgetnivå.
Höjs priserna så mycket att man inte tycker det räcker med en disclaimer typ "Priserna här gäller med reservation för...".
Jag vill kunna beräkna ungefärliga kostnader innan jag besöker butiker. Vill dessutom sortera bort butiker som bara saluför kakel med priser ovanför min budgetnivå.
Emssal skrev:Har letat runt på nätet efter kakel. Verkar som om många kakelbutiker som har websidor undviker att lägga ut priser även om de har hela kollektionen på bild. Varför?
Du får nog besöka butiker
Att du inte hittar har att göra med konkurrans o marginaler
Klicka här för att svara