Hur lätt drar en rund torxbits sönder torxspåret på skruvarna när det blir så liten kontaktyta?
Blir ju som du säger aldrig 100% kontakt eftersom de är runda. Men det blir å andra sidan svårare att missa att få grepp om skruven eftersom de även drar om man hamnar lite snett.
Så om kontaktytan är tillräcklig så kanske dessa funkar ypperligt?