Hittepåpris ! Även om jag hade varit miljonär hade jag aldrig gett det priset.

Jag ledsnade på mina hemsnickrade som tog sjukt mycket plats att förvara och köpte tre gipsbockar istället. Tar ju minimalt med plats när man inte använder dom och lastar 600 kg, per bock.

parkway skrev:
Jag ledsnade på mina hemsnickrade som tog sjukt mycket plats att förvara och köpte tre gipsbockar istället. Tar ju minimalt med plats när man inte använder dom och lastar 600 kg, per bock.
Jag skulle just skriva om mina önskebockar då du hann före. Tycker dessa verkar oerhört smidiga. Har dock ingen aning om pris, men dom verkar oerhört smidiga.

Gipsbock.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

MVH

Anders

Jag fick betala 334kr st på Karl Hedin. Fast mina är röda :)

P
pleqtiz skrev:
Vad tror ni om denna Festool rullbock! Är det värt ens? Förutom att det står Festool och har Festool knopp? Benen nedtill ser ju ganska veka ut med!

Känns nästan som Festools mest överprisatta produkt någonsin! :thumbdown:

[länk]
Hmm, såg intressant ut. De brukar ju vara rätt noga med vad de sätter loggan på (även om inte allt varit bra). Men utan att ha sett den i verkligheten så ser den ju aningen..tveksam..ut. Hade varit kul att testa, kanske blir man förvånad.

:D:D
Verkligen, det känns lite som ett aprilskämt. den verkar ju inte ens gå att packa ner i en systainer :D:D:D

pleqtiz skrev:
Vad tror ni om denna Festool rullbock! Är det värt ens? Förutom att det står Festool och har Festool knopp? Benen nedtill ser ju ganska veka ut med!

[länk]

Martin_B
pleqtiz skrev:

[länk]
Hahaha wow. Den som köper en sådan för det priset kan ju inte vara mentalt frisk? :D

Själv köpte jag en begagnad som verkar tåla 100 gånger vikten, för en 50-lapp. Det är kanske inte varje dag man har sådan tur, men prissättningen på den är ju ur denna värld och jag fattar inte att de kan få sålt den produkten för det priset (om de nu har lyckats), det borde liksom inte vara möjligt :D

Martin_B
Denna verkar betydligt mer prisvärd:

Man får 9 st sådana här till priset av 1 st Festool, så får man 4 kr över. En pantburk senare står man dessutom med en korv med bröd från IKEA och smaskar medan man sneglar på sina nya fina rullbockar från Slöjd Detaljer :D

199 kr

http://www.slojd-detaljer.se/kategorier/tra-metallslojd/verktyg/arbetsbord/rullbock-pid2135

En rullbock från Slöjd Detaljer i metall med justerbart stativ och rullande topp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
corre och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.