Y Yowsa skrev:
Detta är 3D skissen jag gjorde innan arbetet började
Fantastiskt! Vilket program ritade du i?
 
M marska skrev:
Fantastiskt! Vilket program ritade du i?
Sketchup (gratis web-version)
 
  • Gilla
marska
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.