Jag tycker att det tillhör vanligt hyfs att tänka sig för innan man säger/skriver något.
Är det verkligen så svårt att vara trevlig i bemötande av andras spörsmål? Finns inget snällt att säga behöver det inte sägas eller kommenteras. Det är bara tråkigt att läsa olika elakheter om allt och alla, som ändå inte har med själva spörsmålet att göra.

Ja, jag är förmodligen en urbota dum idiot men jag har trots det rätten att ställa frågan och få adekvata svar. Och finns det inga sådana svar så får det bli en obesvarad fråga
 
  • Gilla
Lilak och 2 till
  • Laddar…
K KariHa skrev:
Är det verkligen så svårt att vara trevlig i bemötande av andras spörsmål?
Hej @KariHa
Nej, det är mycket enkelt skulle jag säga.
 
  • Gilla
Lilak och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.